SUNflower 2012.08.24. 20:32

Ok-ok

Hamarosan műtenek. Elülső keresztszalag pótlás.

Az utóbbi pár napban szinte totálisan beszippantott a világháló. Keresem az információkat, amiből töltekezhetem, erőt meríthetek és kicsit legyőzhetem a félelmeimet.

Hogy mikre leltem? Nos minden olyanra, amire egyáltalán nem vágytam. Megfogadtam, hogy többet nem keresek, nem kutatok, nem olvasok, de a kisördög csak nem hagyott. Engedtem a kísértésnek és ismét beleolvastam egy elkámpicsorodott, nyöszörgő, halálfájdalmát ígérő bejegyzésbe.

Ááá, dehogy riadtam vissza... Én?

Aztán találtam egy írást (http://drknoll.hu/index.php?page=keresztszalagszakadas-naplo), amit nagy lelkesen olvasni kezdtem és nagyon megtetszett a stílusa. Korrekt volt, humoros és nem riogatni akart, meg önsajnálatot támogatni, hanem útmutatást adni azoknak, akik még a bifór táborba tartoznak.

Szóval megtetszett. És akkor arra gondoltam írok én is. Egyrészt feszültséglevezetésként másrészt pedig tapasztalat és tanácsadás végett. Miért ne?

Hát ma belevágok és meglátjuk mi lesz belőle. Igyekszem majd nem nyöszörögni és másokra frászt hozni, hanem jó kedvvel, pozitívan megélni ezt az egészet, hiszen a gyógyulás útjára léptem.

think-positive.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://lca-sztike.blog.hu/api/trackback/id/tr1004730127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása