SUNflower 2012.08.24. 21:58

TO DO LIST

Van egy két dolog amit mindenképp érdemes, illetve kötelező elintézni műtét előtt. Felsorolom azokat, amiket már megcsináltam vagy még rám várnak és később kiegészítem azzal, amit elfelejtettem:

to-do-list.jpg

Vizsgálatok:

EKG, LABOR, RTG, majd ezekkel irány az aneszteziológus! Megjegyzem ez nem egy kötelező elem, mint utóbb kiderült. De a következő bejegyzésemben írok kicsit részletesebben a vizsgálatokról és elmondom miért volt baromi jó hogy elmentem!

Elintézni:

elutalni amit el kell (közüzemi számlák, lakbér, biztosítások, járulékok, stb.);

Összekészíteni:

    pizsi a kórházba
    mankó a kórházba
    állandó gyógyszerek a kórházba
    egy jó könyv a kórházba
    meditációs megerősítések (MP3) - még kifejtem!
jégzselé, hogy legyen mivel hűteni majd a lábad
    biztosítás (ha van és van benne műtétre vagy kórházi tartózkodásra vonatkozó fedezet) - ezt is kifejtem majd

    És végül, de nem utolsó sorban:

    ÍRNI EGY LISTÁS (EGY RÉSZLETES LISTÁT) A PASIDNAK/FÉRJEDNEK, HOGY MIK AZOK A TEENDŐK, AMIKKEL TÁVOLLÉTEDBEN MEG KELL KÜZDENIE

     

    A bejegyzés trackback címe:

    https://lca-sztike.blog.hu/api/trackback/id/tr614730314

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása